I can't afford this heart, still i am responsible if it would fall apart

Godmorgon!
Idag börjar jag 13.45! Ganska nice!
Är lite seg idag. Jag åt nyss frukost, en kopp godmorgon välling. Nyttigt och gott och mindre ångest framkallande! Jag drömde fett konstigt inatt. Jag drömde att jag satt i min mammas sovrum som var halvt sovrum halvt klubb. Och en tjej kommer fram och sa till min syster typ '' titta på henne hon kan aldrig blah blah blah''. Drömmen är lite luddig men det resulterade i att jag började stor gråta i drömmen. Fett sjukt!

På tal om något annat så är jag så sjukt rastlös! Jag vill att det ska var sommar så att jag får min valp!
Så sjukt söta. Det är dock forfarande xantal veckor innan vi får komma och hälsa på valpkullen! Galet förväntansfull.

Jag ska snart till centrum och handla bröd och sånt samt en dagkräm! Hoppas att den finns. Får alltid lite panik när den är slut.

This is me all naturell! With weirdly good looking skin? o_O




Have a nice day wankers! :P
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0