Inspirerad

Hejsan allihopa!
Idag har varit en trevlig dag även fast den började utan frukost.
Det är inte bra att inte äta frukost då jag verkligen kände hur hjärnan stängde av.
Men anledningen är mina metothrexat tabletter. Jag får inte äta 1h innan och sedan 2h efter.
Men sedan åt jag lunch. Det blev en sallad i solen i Rålambshovparken bredvid min skola. Satt där och snacka strunt med min vän. Riktigt mysigt faktiskt.
Nu måste jag plugga, eller städa, one of those!
Jag uppdaterar senare. Här är en bild på mig idag i parken och lite s.k. dagens outfit!



Här är också en bild på en skådespelerska som inspirerar mig mycket, Lauren Socha!



She's so brilliant!
Ha de så bra, bye!



Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

lauren är grym!

2012-05-07 @ 19:16:04
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0