This is what I ate today

Hej!
Lunch: Sallad med bönor, kyckling och massa grönsaker, MUMS! Energidryck (I know, BAD!) och brämhults jordgubb & lime!
Middag: Nudlar med currysås (gjord på mellangrädde och curry) och kyckling med tropisk godmorron juice.

SHIT jag fick just världens BÄSTA NYHET! MIN CYKEL VAR INTE SLÄNGD I EN GRÖN CONTAINER! JAG ÄR SÅÅÅÅÅ GLAD OMG! Jag har haft sådan ångest över det att det inte är sant! Det är en sån onödig stress när man ändå har vänner och skolan och NP att oroa sig över!

Nu ska jag fixa en outfit till imorgon för jag ska till modelhouse och få sminkning och bli plåtad! Fancy ord - plåtad! Ne men jag är inte sådan. Det var bara en billig grej pappa köpte på eniro men det är en kul erfarenhet!

Hoppas ni har det bra, bye!

Du fixar allt!
Jag älskar dig mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej! Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2012-05-07 @ 21:03:46
URL: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0